julpyssel bilder

Dagens&igårkvälls outfit: tunika- primark, tights- h&m.

Igår var det som sagt julpyssel hemma. Gjorde knäck, kola och smycken. Fick även killarna till att göra några smycken. Ganska roande.. :)
Slutade med att min hylla rasade från väggen, hehe den var lite överbelastad.. Ett hyllplan gick sönder och alla böcker, lådor och annat for ut över golvet. Typiskt att det ska hända mig.. Men nu har pappa satt upp hyllan igen, så nu är det bara att stoppa in alla böcker och shit igen, fast jag ska inte överbelasta den en gång till. Blir inte så ruligt då :)
Kom på att det var söndag nu också, men jag gruvar mig inte som jag brukar nu. Är ju bara två dagar kvar, sen lov! Så sjukt skönt kommer det bli! :D ihh, sen blir det gran canaria. Läääängtar
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0