konsert

sommarbild..
Dagen har varit sjukt bra, men stressig.
Började nio, hade teknikdag på wargen vilket var roligare än jag trodde det skulle vara. Gick lite tidigare för att jag skulle hinna med bussen hem, men missade ju den såklart.. så då gick jag in till mamma och pappa på deras jobb och åt. Stressade sedan iväg till bussen och åkte hem. Hemma hann jag inte mer än att ta fram kläder och fixa lite saker inför kvällen. Sen skyndade jag mig iväg till PC, för gen rep.
Sånggruppen jag gått i varje måndag hade konsert där ikväll. Var verkligen superkul och gruppen är superhärlig! Jag sjöng "ironic" med Alanis Morissette. Gick sådär, blev inte nöjd men hade iallafall kul vilket är viktigast! :)
ÖP var där, så får se om det kommer några bilder imorgon i tidningen!
Nu ska jag städa upp mitt rum som för närvarande ser ut som ett bombnedslag,
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0