London bilder

Dagen har varit ganska fullspäckad så har inte hunnit göra något inlägg idag.
Började med skola, sen åkte jag in mot staden med Lotta för att köpa cd-skivor så vi kan bränna över våran singback som vi ska ha till konserten på onsdag. Fick också vara smakråd till henne när hon skulle köpa en klänning, blev en superfin!
Sen åkte jag hem, bytte om och sen direkt vidare till träning.
Nu ikväll har jag kollat lite tv. Bland annat lite av ung&bortskämd.. blir så otroligt irriterad på att föräldrarna röstar hem fel person varje gång.
Hann inte ta någon outfit bild idag på mina nya kläder, så ni får en imorgon istället. Men här kommer iallafall bilder från London! :)
puss







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0