övertrasserat kontot

Hittade några gulliga bilder från konserten i onsdags. Tog dom från Izabella, en tjej från sånggruppen.
Idag slutade jag runt ett, gick hem i snökaoset. Sen var jag tvungen att åka in till stan för att kolla mitt ena kort. Kunde inte ta ut pengar på det eller kolla hur mycket jag hade på det. Visade sig att jag hade övertrasserat kortet med 150:-.. Blev lite rädd där ett tag, men efter jag räknat ihop allt jag hade handlat i London upptäckte vi att mamma hade satt in min lön på fel konto. Så det var såklart inte mitt fel att jag övertrasserat eftersom jag egentligen skulle ha mer pengar på kortet.. men nu är iallafall det fixat!
Nu tänkte jag städa mitt rum, för imorgon kommer det lite folk hit för julpyssel! :)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0