skadad katt

fick bli en flugbild från när jag hade lugg, cool tjej måste jag säga..
förlåt för så dålig uppdatering, men hade som sagt ingen tillgång till Internet i helgen och dagen har varit otroligt stressig så jag har inte hunnit blogga nåt !
Men nu är jag igång igen :)
Idag efter skolan gick jag hem, sen åkte jag på träning. Har haft otroligt ont i mitt ben den senaste veckan, och jag hade det idag på träningen också. Jag tror det har blivit överansträngt.. har haft mycket tävlingar och träningar den senaste tiden och har inte hunnit vila på flera veckor! Så jag tror att det blir vila nu från träningen iaf imorgon och på onsdag..
Efter träningen åkte jag vidare med lotta på artistkursen som vi går på varje fredag. Kulkul :) Sen åkte jag hem och åt, och nu sitter jag här.
Funderar på att göra lite läxor, så jag skriver senare.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0