BILDBRIST

Har blivit lite dåligt med inlägg idag, menmen.
Hade iallafall en jätte rolig kväll. Åt på Eastern Palace, pratade massa minnen, mm. Jag tog som alltid buffé, och såklart blir man så mätt så att det känns som att det ska ta stopp i halsen. Höll på att spy när efterrätten kom in.. helt seriöst. Men jag ska inte klaga. Blev utstirrade av dom som satt vid bordet bredvid också. Kanske pratade vi liiite högt, vem vet?
Runt halv tio var det typ bara vi kvar där, så vi bestämde oss för att dra till ica Maxi och köpa godis. Haha svull:)
Och nu ligger jag i min säng helt proppmätt fortfarande. Ska nog gå ner och kolla nån film nu och äta godis. Så vi hörs imorgon,
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0