EGOBOOST

Hej,
skulle egentligen lägga in nån bild som jag och Lotta har tagit. Men har inte fått dom än (bilderna är på hennes kamera).
Så det fick bli en liten ego bild istället:') Får se om jag får bilderna lite senare, isåfall kommer dom upp här!
Nu har jag iallafall städat lite på mitt rum, det är lågnt ifrån klart men har iallafall städat bort det värsta. Garderoben hann jag tyvärr inte städa. Får se om jag gör det imorgon:)
Apropå ingenting, Idol har ju börjat nu också, missade det nu, men hörde lite av det från mitt rum. Ih, tycker det är kul. Tror inte så många håller med mig, menmen.
Nu ska jag gå och titta igenom engelskaläxan till imorgon...kändes väldigt frestande!
Hörs kanske senare ikväll om jag har något att säga,
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0