HOFFMAESTRO&CHRAA

Chacha bloggen,
just nu sitter jag här och dunkar hoffmaestro & chraa, min klass har gått runt och sjungit på den heeeela dagen. Snacka om att den har fastnat! Men det gör inte så mycket eftersom den är så bra. Massa minnen kommer upp också, från yran i somras när jag och charliebby togs oss nästan längst fram på hoffmaestro & chraa. Sjukt kul var det!
Kollar igenom lite bilder från augusti, hittade den här plus några andra. Men lägger bara in den här nu, kan behöva spara dom andra om jag får bildbrist nån gång :)
Åh juste! Lisa hittade en liten kissemisse idag innan idrotten, så himla söt var den! Ville behålla den, men har redan två katter så tror inte att det skulle funka ;)
Nu ska jag plugga, måste göra klart en SO grej till imorgon..
Önska mig lycka till, tacksåmycket!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0