jag mot dig

fjortiz, nejdå.
Har haft fullt upp idag med skolan, känner att jag ligger något efter.. jajaa!
Längtar tillbaka till Kramfors, så himla mycket roligare där.
Kan ju berätta att jag kom trea i tävlingen iallafall. Sen tränade jag med tennisgymnasiet också. Var verkligen jätte roligt, är super pepp på att flytta dit nu!
Lägenheterna var jätte fina, och alla där är super snälla och roliga.
Så har bestämt mig nu för att flytta dit, det ända problemet är att jag kanske inte får något inackorderingsbidrag. Det är när man får ett bidrag från kommunen till hyran. Om jag inte får det kommer jag inte få flytta, mamma och pappa har typ inte råd att betala både hyra, mat och alla tävlingar och reser på det till mig.
Så jag dör om jag inte får det, då ska jag hemsöka dom som bestämmer över sånt här i östersund.
Jaja, nog om det..
Har precis ätit och tränat. Nu dunkar jag fjortismusik och gör läxorna.
Skriver lite senare när jag är klar,
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0