Me and my kotte

En bild från idag, lägger upp resten imorgon.
Just nu sitter jag och drygar mig med mina vänner på facebook. Det är alltid lika roligt!
Har super ont i magen också för att jag har tuggat för mycket tuggummi..
Big Big fail.
Nu skiter jag i att ens försöka göra klart So läxan, orkar inte med det nu! Ska gå och lägga mig nu snart om jag ska klara av dagen imorgon. Först har jag ju fysträning+tennis, sen skola och sen blir det dom bästa tjejerna på kvällen!
Suuuuuuper, pepp för det. Men suuuuuuuuuuuper trött nu, så godnatt mina vänner. Om jag har några? hihi,
puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

sara har inga vänner för hon är en mobbad människa!

2010-09-30 @ 23:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0