Svenskkinamatärgott

Kom hem från school för ungefär en timme sen. Var inget speciellt idag, dagen kändes bara enormt seg. Planerade inför både våran klassresa som vi ska gör någon gång i maj, och om en annan resa som några i nian ska göra på sommarlovet. Hihi, sjukt kul! Känns som om våran klass kommer få kul, kändes inte så förut. Men jag tror verkligen att vi kommer ha kul nu!
Nu har jag iallafall precis fikat, och senare ikväll blir det kina-mat. Syrran fyller ju 18 idag så ska fira henne. Får se om det blir träning ikväll, beror på när vi ska äta:) Följer med henne och hennes homies ut på krogen sen också ;)
nerååååååå. Kul skämt där, eller hur ? :')
Nej men jag lär väl plugga lite och kolla på idol, om det är ikväll... :)
Nu ska jag göra nåt,
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0