kissemisse

Hej bloggen,
Har precis ätit och nu sitter jag med No:n. Går inte så jätte bra kan jag ju säga. Tycker det är helt sjukt hur en lärare kan sätta ett prov på en måndag på nåt som vi har jobbat fyra lektioner med.. Åh blir så himla irriterad på sånt. Har suttit nästan hela dan för att lära mig det vi har hållit på med, för jag lär mig iallafall inte det på bara fyra lektioner. Om en lärare vill att eleverna ska prestera bra på prov osv så borde man få mer tid till att jobba i skolan. Det är inte meningen att man ska behöva sitta hemma i flera timmar och jobba med det man redan jobbat flera timmar med i skolan. För då är det ju nåt fel på den svenaka skolan. Dom måste ju förstå att man har annat för sig på helgerna.
Haha, oj det här blev mycket nu. Men det här är nåt som jag blir så otroligt less på..
Aja, nu måste jag fortsätta med No:n,
puss

Kommentarer
Postat av: charlie

håller med fullständigt!

jag har inte ens kollat på böckerna + att jag bara har varit med två lektioner, men men, jag hoppas bara på det bästa ;) hehehhe

2010-09-12 @ 22:00:23
URL: http://charlieemma.blogg.se/
Postat av: sara

jaa, men det är ju så!

ja jag har kollat på böckerna vääääldigt länge, men fattar nada. Det får gå som det går ;) haha

2010-09-12 @ 23:14:34
URL: http://londonblondin.blogg.se/
Postat av: lotta

håller med ! :) <3

2010-09-13 @ 19:27:36
URL: http://lottapottas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0