Pink

Tights- H&M
Linnen- Gina Tricot
Kavaj- London
Sjal och arband- H&M
Hey där,
kom hem från the school för ungefär en timme sen. Hände inget speciellt, som vanligt då.
Idag händer inget heller, ska först in på stan en snabbis om en stund och efter det blir det träning.
Måste bara berätta en sak :) På fredagar har jag egentligen sovmorgon till tio pga. att min spanskagrupp på skolan måste gå längre än alla andra språk.. Men jag kommer inte få den sovmorgonen ändå, för gissa vad jag ska göra på fredagmornar istället? Jo, jag ska spela tennis och ha ett fyspass. Yeah, kändes väldigt peppande att vara på tennishallen kvart i åtta till kvart över nio, och sen till skolan. När alla andra har sovmorgon..
Menjaja, det fixar jag nog! På ett sätt är det bra också för då har jag heeeela fredagen fri till att göra annat :)
Siii, men nu ska jag dra.
pwuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0