jag + träning = sant

Hej bloggen,
Kom hem från träningen för ungefär en timme sen. Ska snart duscha nu, men tänkte vissa er dom tenniskläderna jag spelade med idag. Bilden är inte i så superbra kvalitet, men hade så brotom så orkade inte fixa bra bilder. Kjolen är iallafall min favorit kjol av dom jag har. Linnet är också ett av mina favorit linnen, men jag har flera liknande linnen fast i annan färg så har inget direkt favorit linne. Har även en tennisklänning, men den använder jag bara när jag är ute och tävlar. Kanske vissar den nån gång med:)
Jaja, känner att jag inte har blivit riktigt frisk efter förkylningen jag hade för två veckor sen. Tror den håller på att komma tillbaka nu.. Typiskt att man ska bli sjuk så fort skolan börjar, och sen att det håller i sig i flera veckor. Det gillas inte!

Ne nu ska jag gå och duscha,

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0