Valdag

Hittar inte kameran och har lite bildbrist så det blir ingen bild nu.
Dagen har bara flugit förbi idag känns det som. Först träning imorse med Hanna och Micke. Höll på att dö som vanligt :)
Sen åkte jag hem och åt frukost och duschade. Hann också med att dammsuga mitt rum en snabbis. Blev jätte bra *host*. Får väl ta och städa mitt rum nån dag, när jag hinner. :)
Nu har jag suttit med läxor ett bra tag. Fick lite panik av att sitta inne, så gick ut och tog lite frisk luft också.
Jaa, idag är det ju, som jag hoppas alla redan vet, val! Kommer förmodligen sitta och kolla på det ikväll, tycker det är kuul. Hoppas på att alliansen vinner också! Annars får jag en tår i ögat..
Så jag hoppas ni alla röstar på de blåa!!
Nu ska jag fortsätta med min hög av läxor. Blir ett inlägg lite senare:)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0