16 hela år, i förskott

Blev inget bloggande igår, hade fullt upp.
Åkte in till stan för att fixa lite saker inför ett harry potter-marathon jag och tjejerna skulle ha. Slutade med att jag på vägen ut ur "hemmakväll" fick till min stora fövåning en säck över mig. Vandrade runt i stan ensam med säcken över mig. Folk skratta, barn grina och saker som "kolla en vandrande säck!!" fick jag höra ganska ofta.
Såklart blev jag utsatt för det här eftersom jag på onsadag fyller 16 hela år, men nästan ingen är hemma på min bitrhday så vi vart tvungna att fira den nu.
Slutade iaf lyckligt med kladdkaka och presenter(inte helt ovanliga sånna när det gäller oss) i badhusparken.
Tog oss till slut hem med alla harry potter filmerna och mat. Efter cirka 17 timmars film-kollande och tre timmars sömn kom jag hem. Tack mina fina vänner för ett antal härliga timmar!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0