Back in town

Det var underbart så länge det varade.. men nu är jag back in Östersund. Hade några fina dagar i London. Blev mycket shopping och vandrande. Hann även med att åka till Brighton en dag. Hur fint som helst var det där! Gick runt på den långa stenstranden längs havet och åkte karuseller ute på piren. U N D E R B A R T.
Resan avslutades med ett tårfyllt(från mammas sida) "hejdå" av min syster och hennes nya hemstad.
Kommer upp bilder från trippen imorgon! :)
Just nu ska jag lasta in alla nya kläder i min redan så fulla garderob. Sen ska jag förbereda mig mentalt för morgondagens skolstart.
puss

Kommentarer
Postat av: matilda

japp 2 veckor sedan... vad börjar du i ?:)

2011-08-28 @ 21:09:34
URL: http://mathyi.blogg.se/
Postat av: Anonym

londonblondonmodekläderfördebästa

2011-08-28 @ 23:20:53
Postat av: josefin - f o t o b l o g g

SV: Vad kul! Tack :D Har lagt till dig så säg till när du lagt till mig :D kram

2011-08-29 @ 07:28:29
URL: http://juzzisfoto.blogg.se/
Postat av: Anonym

det är jobbigt att fylla garderoben!

2011-08-29 @ 07:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0