ny start

Dagens kläder: jeans(första jeansen i min garderob sen i femman)- Primark London, skjorta-Primark London.
Har haft en fullspäckad dag, väldigt roligt. Första skoldagen var faktiskt riktigt bra. Alla kände typ någon i min klass, förutom jag som inte kände en enda person. Klassen bestod av en hel del hockeykillar från Stockholm, några idrottare från andra platser i Sverige och några från Östersund. Verkar vara en superbra klass! Kände mig dock mobbad för första gången i mitt liv, hehe.. Men efter några timmar med klassen hittade jag en hel del snälla personer som jag kunde hänga med.
Efter skolan drog jag mig ner mot staden för en fika med Trixie och Ingrid. Mysigt och roligt var det att få prata lite om allas nya klasser osv.
Sen blev det intervju med en av föreningarna här i Östersund. Imorgon väntar yttligare intervjuer. Får se hur det slutar..
Nu ska jag fixa med bilderna från London, så kanske dom kommer upp här i bloggen senare ikväll!
puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

snyggt!!

2011-08-30 @ 16:43:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0