tvåtusenelva

Bjuder på några bilder från 2010. Hände ganska mycket 2010. Var bland annat i London två gånger, konfirmation+konfirmationsläger, åkte till Stockholm med kören och stannade sen kvar där över helgen med Trixie, var på många tennistävlingar, fick sommarlov-då jag+några tjejer hade en liten tältning, åkte till Båstad för kalle anka cup, badade mycket i både havet och sjön, gick på yran med underbara människor, träffade kusinerna både på sommaren och över jul, hade många mysiga dagar/kvällar med mina fina vänner, var med på en konsert på PC, julafton, köpte min älskade systemkamera, nyår. Ja, haha snabb summering av lite 2010 där.
2011, året som kommer betyda mycket för min framtid. Vet fortfarande inte vad som kommer hända. Kanske och förhoppningsvis blir det flytt till Kramfors. Kanske stannar jag kvar här i Östersund och börjar på Wargen.
Vem vet hur det kommer sluta?
Börjar iaf året på bästa sättet, vi hörs om ungefär en vecka!
puss

Kommentarer
Postat av: charlie

hoppas du får det härligt nu då, lille fjärt ;)

2011-01-03 @ 00:03:09
URL: http://charlieemmas.blogg.se/
Postat av: emelie

jag hoppas också att du flyttar till kramfors, för då kanske jag äntligen får se deras omtalade klädaffär! den ska tydligen vara rätt så inne just nu ;)

2011-01-03 @ 02:24:17
URL: http://justdust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0