fina flickor

orkade inte blogga igår, blev lite sent sådär..
Jag och Lotta hade tänkt åka in till badhusparken igår för lite mys, men fastnade uppe vid ica. Där pratades och skrattades det med några härliga grabbar i nån timme. Sen kom Lisa och då bestämde vi oss för att gå hem till mig. Så vi gick hem till mig, pratade, myste och flippade och framåt halv två drog vi oss neråt sjön för att grilla korv och marshmallows. Det var lagomt gott.
Vid halv fyra drog sig flickorna hemåt, och jag var snäll och följe lotta ända hem. fin kompis.
Ställde klockan på elva imorse för att inte sova bort hela dagen, men misslyckades tyvärr med det och vaknade istället kvart i ett.
Nu ska jag hitta på något,
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0