för dom som har missat det så kom sverige trea i fotbolls vm

Hej där, bjuder på några bilder från trippen till sundsvall. Kom hem så sent igår så orkade inte blogga då, men det blev lite shopping och sen tog vi oss ut på alnön där mamma&bror min badade. :)
Har varit superfint väder idag, skönt! Jag följde med mormor&morfar igen och fikade, värsta svull jag men man säger inte nej till en fika... hehe.
Sen åkte jag in till tennishallen för att spela med Douglas. Min oerhört pratglada mor gav han mitt nummer och sa att han kunde höra av sig till mig om han ville ha någon att spela med. Så det gjorde han också. Som tur var så gick det superbra, skön kille!
Nu blir det äta och sen drar jag mig hem till Trixie!
puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha,det var i lördags Sara

2011-07-21 @ 22:58:46
Postat av: sara

haha jag vet, men somliga gör inte det.. haha

2011-07-22 @ 00:11:55
URL: http://londonblondin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0