brännboll

Kom hem för en stund sen. Fick superfint väder idag på brännbollen, alla stekte sönder i solen. Dock fick jag världens sämsta lag. Var till och med tvungna att låna in några spelare för att få ett helt lag. Såklart förlorade vi alla matcher. Blev riktigt irriterad eftersom jag tar skolbrännbollen på största allvar...
Efter brännbollen åkte jag iväg till skolan för ännu mer träning inför skolavslutningen. Ska dit ikväll också, och imorgon! d r y g t s o m t u s a n , v i l l i n t e. :(
Nu tänkte jag ut och springa, men såklart ska det bli moln och börja spöregna bara för att jag kommer hem.
Får se hur jag gör med mitt liv, skriver senare.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0