sommmmmmmmmarlov

glömde bort bloggen ett tag, men now i´m back! (bilder från avslutningen kommer, fast inte idag)
Hade en av de bästa dagarna i mitt liv i fredags, men också en av de sämsta. Började dagen med traditionell avslutning på skolan, sjöng lite. På dagen bar det av mot Storhogna med båda niorna på valla där vi åt, delade ut priser, sjöng, skrattade och grät. Känns så himla sorgligt att lämna alla vänner i min underbara klass och i parallell klassen. Det mest sorgliga är att veta att jag bara har den här sommaren kvar som jag kan vara med min bästa vän dag och natt, för sen flyttar hon till huvudstaden.
Efter gråtkalaset tog vi oss in till stan där det kryllade av folk. Träffade en massa trevliga och hade superroligt!
Idag har jag bara chillat. Tog en liten shoppningtur med pappa och sen blev det en trevlig promenad med Lisa och Ingrid efter min sena middag.
Imorgon blir det möte inför sommar jobbet och inköp av yranbiljett. Älskar sommarlov, livet leker.
puss

Kommentarer
Postat av: lotta

älskar dig sara!

2011-06-12 @ 12:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0