help is on the way

sämst kvalitet på högra bilden, men det är ju iaf något?

Blev en dubbelvinst, lite inköp från ikea, ett par nya skor (bilden) och fick även träffa en massa saknade personer under helgens tripp till Sundsvall!
Idag sprang jag iväg från skolan lite tidigare, åkte till tandläkaren och sen vidare till gå&löp kliniken. Fick äntligen mina sulor som jag har väntat på ett tag nu! Efter det åkte jag iväg till träningen.
Nu har jag och systern min försökt intallera the sims 3 på den stationera datorn, men av någon anledning svarar inte skivan.. kul att den inte ens är använd, vad är felet?
Ska gå och gråta en skvätt över det här nu,
puss

Kommentarer
Postat av: Alex från Umeå, stor beundrare

Du fick träffa mig och jag var lika glad som vanligt <3

2011-04-20 @ 00:10:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0