I'll walk away from it all before I let it go any further

dagens outfit: tröja- h&m, halsband- h&m NY
Började dagen med skola, kändes tugnt såhär efter lovet. Fick reda på att jag fick vg (!!!!) i no nationella! Helt sick, jag som var säker på att jag skulle få ig efter att ha fått det på förberedelserna för labben. Fick en liten tår i ögat av lättnad faktiskt.. :')
Fick ett samtal från en av tränarna i Kramfors också. Han babblade på i 20 minuter om mitt val och tjatade på mig att jag ska börja i kramfors. Sa dock inte att jag gjorde omval igår, ska nämligen stanna kvar här i ösd och gå på wargen! Skulle ringa han för tre timmar sen och berätta hur jag ska göra, men vågade inte ringa han.. haha.
Efter skolan blev det iaf träning ute på grus för första gången sen i sommras! :D Sen åkte jag hem och lagade en god middag till mina kära syskon.
haha oj, blev lite mycket nu. Så jag avlutar nog här..
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0