carl och ar

Sov fem timmar igår natt. Hade behövt 50 timmar. Gick upp på min sovmorgon, för att komma till tandregleringen och få veta att jag inte får tandställning. Tack och bock. Jag får ha skeva tänder.
Tog mig vidare till en enormt lång skoldag. Slutade vid fem, sen bar det hem. Har nu duschat och gjort klart mina läxor. Sjukt stolt att jag för en gångs skull blev klar med allt innan 00.00.
Funderar på att dra mig mot sängen innan ögonen faller ihop för gott.
Ledsen för en otroligt ointressant blogg. Ni får stå ut ett tag till.
puss

Kommentarer
Postat av: Carl

tänk vad avundsjuk alla borde va på oss 2?! jag menar vi är hur snygga som helst juuh :D

2011-10-23 @ 12:33:23
URL: http://linneeeaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0