NIU11

Dålig uppdatering, tänkte bara säga att jag lever och har roligt!
I fredags var jag som sagt på fjälltur till bydalen. Vi besteg ett berg och gick livsfarliga vägar. Jobbigt men roligt var det! Kom hem runt fyra så då bar det av hemåt där jag fixade mig för att sen åka in till Hanna. Vi gick och kollade på våra fina vänner som uppträde på tingshuset. Träffade på ett antal vänner och sköna personer under kvällen och kvällen avslutades med hanna, trixie, ingrid och lotta(som är hemma i helgen!!!!!!!) hos hanna med tekoppar i handen.
Jag stannade hos hanna över natten, mysigt värre. Idag har vi varit på inspelningen av modelljakten, det nya programmet som kommer gå på trean. Jag blev intervjuad ett antal gånger, så bli inte förvånade om jag dyker upp i rutan när programmet börjar!
Nu är jag för tillfället hemma, men ska om cirka tjugo minuter ta bussen in mot stan igen. Ikväll blir det middag med ett antal tjejer och sen bor jag hos hanna över natten, igen.
Vi hörs imorgon när allt är lite lugnare,
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0