helgen som varit

Här kommer lite bilder från helgen.
Blev en fullspäckad helg minst sagt. Kvällen igår var superkul med tjejerna. Vi gick ut och åt och sen gick vi hem till en vän där det var en hel del folk. Efter det drog jag och Hanna hem till henne, myste och gjorde nachos. Så typiskt oss att alltid äta, älskar mat och godis.
Vaknade rätt sent idag, så efter jag och Hannipanni hade ätit frukost och städat undan lite hann det bli fikadags. Så då sa jag "adjö" till hanna och drog mig ner mot staden. Där blev det saft&bullkalas hemma hos Sebastian med han och Lotta. Sen tog jag farväl av Lotta, som sen tog tåget hem till Stockholm, och åkte hem.
Nu går jag och lägger mig. Sovmorgon till tio imorgon, yessss.
puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

fattar inte grejen med den där killen, han ser inte ens bra ut:S jävla tjejer

2011-09-05 @ 23:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0