i'm better than i was yesterday


Bilderna är tagna av Jennifer och är från hennes och Elins projektarbete där jag var med. Oj vad jag saknar att kunna träna fullt ut.
Efter en lång och rolig dag är jag nu helt slut i mitt käre lille huvud. Dagen bjöd på både sol och värme, som jag hade hoppats på. Lycka. Inte nog med det så har nu min mor bokat en resa till i sommar. Och nej jag ska inte åka till varmare breddgrader som alla andra. Istället ville hon åka till en av Europas vackraste städer, Krakow i Polen. Blir alltså till att besöka Auschwitz, titta på sista gettot som nazisterna tömde, studera konst, besöka katedraler och äta mat. Ja, det funkar det med måste jag säga.
Nu ska jag dra mig mot sängen. Sleep tight.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0