livet är till för att leva

Några härliga bilder från min helg som förövrigt var superbra. Min älskade Lotta kom hem över helgen så i fredags blev det både en fika på stan med några härliga tjejer, en middag hos Sunna med Ingela och Lotta och mot kvällen åkte jag, Lotta och Trixie hem till Ingrid där hon och Lisa väntade för en myskväll. Lördagen spenderades med Ingrid. Vi var på stämma hela dagen och avslutade dagen med en middag på Marité tillsammans med muf. Sov hos Ingrid och när vi tillslut vaknade på söndagen bestämde vi oss för att göra american pancakes och scones. Failade lite smått i köket, men blev ändå en lyckad och sen brunch. Mot kvällen tog jag mitt pick och pack för att bege mig hemåt. Till natten vankades melodifestivalrepris med syster min. Ulrik Munther ägde och alla andra var pinsamt dåliga!
Den här måndagen var allmänt seg och tröttsam. Överlevde dock och har nu spenderat HELA kvällen med mina läxor. Man älskar ju livet. Imorgon är det alla hjärtans dag. Sprid kärlek.

Kommentarer
Postat av: Charlie

Åh synd att jag inte hann träffa Lotta :( Men det får jag ta någon annan gång, hoppas ni hade kul i alla fall! :)

2012-02-14 @ 08:05:32
URL: http://encheese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0