måndag

Bilder från min söndag. Hade det underbart chill.
Idag har varit en otroligt onödig dag. Kom till skolan tio imorse, fick veta att alla dagens lektioner förutom en mattelektion blvit inställda. Var dock tvungen att stanna kvar HELA FREAKING dagen för att våran mentor skulle ta frånvaron på sista lektionen, för att sedan lämna oss utan någon lärare. Blev ungefär fem timmars hål som gick åt till att plugga. Halv fem begav jag mig hemåt för att sätta mig med ännu mer plugg. Det är gött att gå i skolan!
Nu ska jag sova. Imorgon ska jag äntligen få gå och kolla upp alla mina skador. Lättnad!

Kommentarer
Postat av: william

vilken härlig dag_D & så fint väder^^:D



SV; Naw tackar så mycket:D Så snällt sagt:3

Och säg gärna vad du tycker om mina "Butterfly in the mist" Modell bilder som jag har tagit på Louise:D

2012-02-28 @ 18:57:01
URL: http://funnyones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0