taggar inför framtiden

Har en hel del i skolan den här veckan så har inte så mycket tid över till annat. Idag tex klev jag upp tre timmar tidigare, då jag egentligen skulle haft sovmorgon, för att plugga. Åker till skolan, bockar av två lektioner och ett prov. Skyndar mig vidare till kören för att sjunga en trudelutt. När jag kommer hem slänger jag i mig lite mat för att inte dö av svält och sen beger jag mig på styrelsemöte. Tryckte i mig en semla, gott var det. Resten av kvällen kan ni ju gissa vad jag gjort. Den som gissar rätt får en rosa elefant.
MEN trots det så har jag ungefär en miljon saker att se fram emot. Man måste ju älska livet.

Kommentarer
Postat av: mrx

jag vill ha den rosa elefanten

2012-02-08 @ 14:41:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0