bullar, godis & latte. gotti

Linnen-gina tricot, jeanstights- H&M, kofta- H&M
Dagen har varit riktigt mysig!
Började med en och en halv timme hemkunskap då vi bakade bullar, jummi! Sen åkte vi på jamtli och hade "på flykt" som jag berättade om igår.. Det var lite drygt från början, men när det väl satte igång var det bra. Trodde att det skulle vara hemskare, men jag fick den sämsta gruppen. Alltså vi fick göra minst saker, mest bara stå bakom ett hus och vänta.. orkar inte riktigt gå in på allt vi gjorde men det var iallafall bra att få göra det här så man vet hur flyktingar har det! Var lite läskigt också, hehe...
Slutade runt halv fyra, så då gick jag, trixie och Ingrid in till stan. Köpte latte & godis, mumsigt! :) Sen åkte vi vidare på kör. Skön dag! :D
Nu kom jag på att jag har engelska läxa till imorgon, så ska gå igenom den nu! Skriver senare,
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0