Peace out

Ungefär såhär känner jag mig nu, fett pepp inför nationella prov i svenska imorgon. Fast nej, nu ljög jag..
Efter dagens träning fick jag mig ett litet snack med min tränare angående mitt gymnasieval. Kan ju säga att jag har ingen aning längre om vart jag ska gå. Kan hända att det öppnas ett nytt tennisgymnaium i umeå, östersund eller luleå. Så det kanske blir en flytt, eller tennisgymnasium här hemma. Vad, får bli ett mysterium tills i april då det är omval..
Fick en fråga vad hotellet i New York heter som vi ska bo på. Det heter Roosevelt Hotel och ligger några kvarter från central park ! :)
Nu ska jag fixa med läxorna, sen blir det sängen,
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0