Jag vill besöka alla länder i hela världen

Kom hem för ungefär en halvtimme sen. Dagen har spenderats med dom bästa lotta, ingrid och trixie, super mysigt! Efter skolan gick vi hem till Trixie, fikade och pratade. Sen gick vi ut och sålde newbody och saffran ett tag. Men alla runt konvaljevägen var så snåla, så vi sålde inte så mycket.. hehe :)
Sen var jag och lotta tvungna att cykla till ica för att köpa kladdkaka, sen hem till lotta och åt pizza och efter det åkte vi vidare till artistutbildningen. På artistutbildningen vart det fika och genomgång av lite saker.
Och nu är jag hemma och ska typ göra lite läxor och kolla på tv..
Kan inte prata nu heller, brukar bli så när jag är förskyld!
Jaja, skriver kanske lite senare,
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0