Plugg & Pixs

Hej där !
Har precis varit med Lottabebis. Men nu skulle hon hem och äta och sen iväg och träna så jag blev ensam kvar. Nee men jag klarar mig:)
Hann plugga lite och ta lite pixs, kan visa senare ikväll!
Nu tänkte jag städa mitt rum, haha kan ju säga att det behövs!!
Måste rensa min garderob också, men jag får se om jag hinner göra det ikväll.. Läste i hemkunskapsboken att det kan bildas larver i garderoberna om man inte rensar/städar dom ofta! Jag fick panik för jag har inte städat min garderob på sjukt länge + att kläderna är ihoppressade längst in i garderoben. Känner att jag måste ta itu med det nu, får lite panik faktiskt! usch vad hemskt om jag har sånna larver där nu..
Okey, nu måste jag gå och fixa garderoben. 
Uppdaterar later,
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0