GIVE ME SUMMER

Hejhopp!
saknar sommaren och värmen otroligt mycket när jag ser den här bilden. Det känns som att sommaren var jätte kort iår. Det märks verkligen att det är höst nu- grått och tråkigt varje dag. Jag får ångest över att bladen börjar falla ner från träden utanför fönstret, usch :( Jaja, man får se det från den ljusa sidan. Och hösten är ju faktiskt väldigt mysig, massa olika färger ute och varma tröjor som man får värma sig i :).
Idag var det egentligen tänkt att jag skulle till Sundsvall, men så blev det tyvärr inte. Utan vi var tvungen att vara barnvakt istället. Imorse fick mamma och pappa panik för att de inte hade köpt nån födelsedagspresent till Olle (min lillebror) än och han fyller år på måndag. Jag hade inte heller köpt nån, så jag följde med dom ut och shoppade lite. Sprang runt på elgiganten och onoff som några tokar för att leta efter något till honom. Tillslut hittade vi en mobil, men den var såklart slut så då fick vi reservera en så vi får den på tisdag. Hehe det är typiskt min familj, man får alltid papper på vad man ska få i födelsedagspresent för att de inte har hunnit köpa presenten i tid.
Själv hittade jag ett wiispel till honom :)
Intressant information, jagvet.
Hade inget viktigare att komma med för tillfället.
bloggar något mer lite senare,
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0