bakade med kärlek

Har haft en riktigt skön helg. Har haft filmmys med Emma och Victor, bakat cupcakes med min käre mor, varit ute i solen, fikat och umgåtts med 3 härliga prickar och skrattat ihjäl mig åt gamla bilder och videos.
Imorgon väntar skola och jag tänkte därför dra mig mot sängen nu. Innan det vill jag bara säga grattis till tre av mina finaste och bästa vänner som fyllt/fyller år nu 1:a och 2:a april. Grattis Lotta, Alex och Charlie, hoppas ni haft och får en underbar dag! Om inte ni alla tre hade varit flera mil ifrån mig så hade jag bjudit er på en varsin cupcake (se bilden ovan), menmen...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh det hade varit svingott men nu sitter jag ju på ett hotellrum på Malta och käkar jordgubbar med nutella. Imorgon (senare idag/kväll) ska vi på hard rock och äta lyxmiddag ;)

Hihi miss you <3

2012-04-02 @ 01:02:01
URL: http://encheese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0