en vecka i juli

Tänkte att jag skulle ta tag i bloggandet nu igen, och den här gången på riktigt.. 
Har suttit hela kvällen och fixat med alla mina bilder från i sommar. Har blivit en hel del = jobbigt att rensa. Bestämde mig i alla fall för att sätta ihop lite bilder från veckan i juli, då Lotta var här och hälsade på. Hade en galet härlig och rolig vecka, vilken avslutades med en magisk Yranhelg. Dansade, sjöng, skrattade, lyssnade på megabra musik, hängde med underbara vänner, var uppe långt in på nätterna och bara mådde. Fick bland annat lyssna på ett av mina absoluta favoritband - Urban Cone, krama grabbarna i Nause och hålla både Rebecca och Fionas hand. Livet lekte! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0