tjejmiddagar är alltid bäst


I lördags firade jag världens bästa Hanna tillsammans med nio andra härliga brudar. Blev god middag, prat och skratt i massor! 
I går var det nästa födelsedagsbarn på tur. Drog ihop en överraskningsmiddag på Eastern till Disa med tjejerna i klassen(nästan alla..). Var så roligt att träffa alla igen, som jag saknat dom! Sen tog vi våra fulla magar och släppade oss hem till Disa och Ida för lite te, russin och prat. 
Idag fick jag avsluta mitt sommarlov för denna gången. Hade idrottsdag heeela dagen, inte helt oväntat. Fick i alla fall träffa alla klasskompisar vilket var megaroligt! Resten av dagen spenderade jag på en introduktionskurs på körskolan. Bland det tråkigaste jag gjort. Menmen, nu ska här övningsköras. Woopwoop! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

brudar / alex

2012-08-30 @ 12:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0