Sandra Beijer

Brukar inte tipsa om andra bloggar, men jag måste bara tipsa om en grymt bra blogg. Den drivs av Sandra Beijer, en tjej på 27 år som skriver om sitt liv i New York och hennes tankar. Hon skriver även krönikor i Sofis Mode, vilket var anledningen till att jag hittade hennes blogg. Fastnade direkt för hennes långa texter om livet i allmänhet. Hon fick mig att vilja skriva en bok om mina egna tankar, men för tilfället nöjer jag mig med att läsa hennes och känna igen mig i nästan varenda lilla text. 
Bloggen heter NioTillFem och är ett måste att klicka in på. Här har ni en länk!
Ett tips, klicka er vidare till kategorin Best of för hennes underbaraste texter. 

Kommentarer
Postat av: Lotta

jag älskar hennes blogg!!

Svar: ja jag med!!
Sara Ivarsson

2012-07-16 @ 10:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0