en solig dag i maj

Har haft en toppenhelg i Åre med Lisa, Ingrid och Trixie. Har skrattat och mått allmänt gott. Mådde så bra så jag fick ångest när vi tog tåget hem i söndags kväll. 
Gårdagen spenderade jag med en massa härligt folk. Började med pizza tillsammans med några härliga tjejer hemma hos Disa. Resten av kvällen/natten spenderades lite överallt i hela Östersund. Hade i alla fall en superbra valborg! 
Idag vaknade jag till strålande solsken. Satte mig i solstolen med en bok, vilket resulterade i ett bränt ansikte. Kvällen spenderades med Alex. Planerade lite inför ettt bröllop som vi ska spela på. Hur roligt som helst!! 
Nu ska jag snart dra mig mot sängen. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0