the ways of the old, old winds blowing you back 'round

Idag har varit en bra dag. Tog bland annat tag i mitt liv och släpade mig till kören efter ett halvårs uppehåll. Som jag saknat den där dagen i veckan då jag fått sjunga med mina vänner, skratta och bara ha den där underbara känslan i kroppen. Älskar att sjunga, ojoj det är underbart. 
 
Fick en fin kommentar här på bloggen förut. Där jag bland annat fick frågan om jag kunde göra "ett foto i timmen - dagen" igen. Tycker det är så otroligt kul när ni läsare kommer med önskemål och kommentarer, det tackar jag för! Så som svar på frågan: ABSOLUT! Jag ska bara hitta en bra dag, så ska jag se till att fixa det! 

Kommentarer
Postat av: G

jag vill ha mer bilder på din katt snälla. & olle

2013-01-16 @ 22:01:21
Postat av: Unknown hot Guy 95

Sexy bitch

2013-02-03 @ 14:35:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0