trevlig-t

Träningen idag gick helt okej, förutom att jag blev mobbad av john och isak. Känns bra att åka tåg i två timmar med john på fredag, tur att jag har Petter.. fast juste han mobbar mig med. Åhh stör mig folk som ska vara "smarta" och alltid ska ha rätt.
Efter min underbara träning åkte jag vidare till lillebrors skytteträning, var där i typ en timme. Drygt..
Runt åtta kom jag hem och då fick jag äntligen äta. Hade inte ätit nåt sen lunchen på skolan..
Sen blev det duschen, var sjukt rädd för att svälja vattnet så fick hålla andan tills jag nästan svimma.
Oj vilken trevlig sammanfattning av min dag :D Nu blir det te, börjar få ont i halsen..
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0