hej kalla Sverige

Hej alla!
Idag kom jag hem till Östersund. Kändes inte så kul, hade gärna stannat i London lite längre.
Har iallafall haft det superbra! Shoppat en massa, var på konsert och hann även med att gå på ett museum.
Vädret var toppen, sol och varmt + ingen snö!! Hur härligt???
Här är sakerna jag köpte, kläderna får ni se senare. Blir väl dagens outfit bilder på mina nya kläder. Ni får även se bilder från London lite senare..
Nu har jag tagit det lugnt och kollat på "så mycket bättre". Sista avsnittet, sadface..
Ska kolla nån film nu och svulla godis :)
puss


Kommentarer
Postat av: charlie

iih, plånboken! (L)

2010-12-12 @ 16:37:24
URL: http://charlieemmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0