HÖST

Här är skorna jag köpte i fredags.. skopunkten 449:-
Dagen har varit rätt så lugn. Åkte till tennishallen direkt på morgonen, sen var jag där till framåt fem. Sen åkte jag och hämtade upp lite newbody saker som min klass ska sälja. Det är strumpor, underkläder och tröjor som man säljer. Så direkt när vi hade hämtat det skjutsade mamma runt mig till flera som köpte av mig. Har redan sålt över det som man skulle sälja! Känns skönt att jag inte behöver sälja nåt mer nu. Gjorde klart det där på bara två timmar, puh! :D
Nu har jag precis gjort klart so-arbetet också, ska bara läsa igenom det sen är allt klart!
Jaja får se om jag skriver något lite senare, beror på om jag har nåt att säga,
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0