Byggarbetare is the shit

Dagens kläder:
Linne- Gina Tricot
Kjol- Gina Tricot
Tights- H&M
Kofta- Zara

Hej där,
kom hem från träningen för en stund sen och nu har jag precis ätit.
I morse när jag vaknade kom det byggarbetare hem hit för att byta våran dör. Hihi, en av dom var Stina som jag var med när jag var liten, och en var våran granne. Sen var det en tredje också, men han vet jag inte vem han var. Dom har iallafall varit här hemma och bytt dörr hela dan.
Så när jag kom hem från skolan så åkte jag och mamma iväg och köpte presenter till min syster som fyller 18 år på onsdag:) Sen åkte jag vidare på träning.
Nu är jag trött och skulle gärna kunna sova ett tag. Men istället ska jag göra lite läxor. Haha det är typ det enda jag gör nu på kvällarna. Tränar och pluggar, så det blir inte så roliga inlägg :')
Jaja, är det inte idol ikväll också? hmm, det måste jag kolla upp!
Fast först måste jag plugga, så vi hörs lite senare,
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0