Danskar är ruliga

Har haft fullt upp hela dan så har inte hunnit göra nåt inlägg. Skriver ett nu lite snabbt för jag har fullt med läxor som måste göras nu..
Men dagen har iallafall sett ut så att först skolan, sen utvecklingssamtal... Efter det fick jag snabbt åka till träningen, tränade i två timmar. Sen åkte jag hem och åt middag. Nu sitter jag i soffan och försöker göra klart hk-läxan:)
Imorgon blir det halvdag med skola, sen ska jag och sju tjejer till i klassen "leka lekar" med danskarna som kommer en gång per år till oss. Hoppas på att det kommer vara nån snygg där ;)
Förra året när dom kom var det bara en massa lodis barn.. hehe men dom brukar alltid va väldigt roliga. Även fast man inte fattar ett ord av vad dom säger !
Nu ska jag fortsätta med läxan och kolla på biggest loser,
puss

Kommentarer
Postat av: ingrid

du är så fin sara ! <3

2010-09-21 @ 20:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0