JEANSFFS

Hejhej,
Till att börja med vill jag bara berätta att dagens morgonträning höll på att döda mig. Det var hur jobbigt som helst, plus att när vi skulle ut och köra intervall i "skogen" så träffade man ju på en massa från ettan på gymnasiet som var ute på nån orientering och shit. Haha det var inte så kul kan jag säga. Har iallafall en fet träningsverk nu.
Efter träningen åkte jag to school. Ganska lugn dag, bara bild och svenska :)
Sen åkte jag och Lotta in på stan, träffade först lite folk som vi gick med ett tag, men sen träffade vi på lisa så då gick vi med henne. Sen kom isabell och trixie lagom till fika också. Hihi, letade efter ett par ljusa jeans, som dom på bilden.. men hittade inga såklart.
Sen åkte jag hem, och nu ska jag bara ta det lugnt och sova !
bye

Kommentarer
Postat av: Anonym

det låter som att du är en sån som går och lägger dig typ halv 9 på vardagskvällar. soft. <3

2010-09-03 @ 22:08:39
URL: http://lottapottas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0