LONDONINMYHEART

ChaCha bloggen!
Nu har jag och min syster precis bokat en resa till London i december. Jag har varit där flera gånger förut. Sen 2005 har jag varit där minst en gång per år. Den här gången åker jag som sagt med min syster, så det blir första gången jag åker utan mina föräldrar. Jeah! ;)
Den här gången kommer vi tråkigt nog bara vara där i tre dagar. Kommer kännas lite, men så blev det. Vi har redan bokat biljetter till en Simply Red konsert som vi ska gå på första kvällen. Jag lyssnar nästan aldrig på Simply Red, men min syster gör det så hon ville verkligen gå på konserten.
Sen kommer vi shoppa resten av tiden. Det är tur att man vet vart man ska gå och shoppa när man är i London så man slipper slösa en massa tid till att hitta överallt! Annars hade vi aldrig kunnat stanna bara tre dagar..
Jag ska bland annat shoppa alla mina julklappar där och såklart så ska jag fylla på min garderob!
Älskar London och shoppingen där!
Bilderna är från när jag var i London i Maj i år :)
Nu ska jag sova, ska upp tidigt imorgon. Tjugo i åtta börjar min träning.. ihh hoppas jag överlever,
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0